2011-06-24

Midsommarträdet! :)

Heej alla underbara som läser denna blogg!<3
Vi gick till midsommarträdet som jag kallar det. Fast det heter igentligen
midsommarstången!
Vi dansde först! Det var jäte roligt! för att vi och några kompisar skapade vårat egna ring som inte ens nådde runt! haha!
-har ni skapat ett eget led? sa Någon kille
-aa sa mamma och alla börja asgarva.
Sen var det dragkamp! Och jag fick vara med damerna :P fast jag är 12 snart 13 år!
Först så vann vi! men det hade inte startat :P så vi fick köra om! Andra gången vann dom!
Och tredje gången vann dom! så ja! vi var typ sämt och andra gången så gled jag! haha jag gled typ förbi alla :P Fett soft!
Sen var det killarnas tur! Och när dom böjade dra! Alla drog och drog! sen så helt plötsligt hör man FLOFF!
Det var repet som hade gått av och alla ramlade! hahaha det såg fett kul ut! och min store brossa ramade också! Sen körde dom omstart! och dom hade knytit ihop repen! och första gången knackade det! ( knuten) Och andra gången så gick det av igen fast på ett annat ställe! typ 10-15 cm ifrån knuten! hihi^^ aja ! sen så hoppade vi säck hoppning! hihi ja jag är med varje år!
Först var det dom mindre barnen sen så blev det 12-13 år! och då var det min tur! Det var 3 killar och 2 tjejer! Jag fick SÄMST start! Jag reagerar typ 1 sek efter! haha gör så alltid!
Men jag kom ikap och vann allt :D<3 grymt stolt! Och  den andra tjejen kom 2 ! så vi utklassade killarna! yey!<3

Puss och Kram Sosso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar